Известие

Collapse
No announcement yet.

Xenon на 156-настройка,коментари...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз лично не харесвам фарове с лупи, не свети добре за мен лично ако е с лупа, определено без е по добре стига фара да е добре. Лупата обославя по-добре снопа светлина в две насоки, а около тях , прсото не ми допада, и това не винаги е решение! Но няма да се забражят никога, те са толкова широко навлезли в Европа и по света, просто са в пъти по-добри от халогенните крушки, и дори спасяват животи. Друг е въпросът че българина не си регулира фаровете, аз откакто съм с ксИнон, никога никой не ми е светил че заслепявам. С добре регулирани халогенни крушки сиго заслепявах повече, щото не веднъж са ми присвяткали, а си бяха регулирани
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 19:11.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      А бе чесно казано предпочитам някой да ми свети и да ми вади очите, било то с ксенон, къс, дълъг, хаогенчета, не регулирани варове +90 и т.н. от колкото да срещна някой с не запалени фарове и да се нанижа в него.................
      Преди две седмици когато в Пловдив падаха доста гъсти мъгли сутрин, на една отсечка от 3км. ми се случи да срещна ТРИМА ДОБРОСЪВЕСТНИ КОЛЕГИ КОИО ВЪОБЩЕ НЕ БЯХА ПУСНАЛИ НИКАКВИ СВЕТЛИНИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Представяте ли си какво щеше да се случи, ако бях тръгнал да испреварвам автобуса който се движеше с 25км.ч. пред мен???????????

      И как сега ше ме убедите, че ксенона ми заслепява, след като фаровете са ми регулирани в най-горно положение а аз съм ги бутнал в най-долно и при положение, че карам на 20-тина+ метра зад даден автомобил осветявам единственно задния му капак, а стъклото остава неосветено?
      Мога само да кажа, че тези които са ме заслепявали с най-обикновенни крушки и не кректно регулирани фарове са в пъти повече от тези с ксенон.
      И не ме убеждавайте, че тези с фабричен ксенон с лупи не заслепяват....... Снощи един с едно Порше така ги беше навирил, че се огледах да не е игряло слънцето..................
      А за тези дето искат да набримчват БОЙНИ ФАРОВЕ срещу другите, мога само да кажа ВНИМАВАЙТЕ!!!!!!!! Не се знае кой е срещу вас!!!!!
      Навремето когато бяхме млади, едно приятелче беше сложил на ладата 100ватови крушки, направо режеше багажници......... И така веднъж утиваме към Асенов град и един нещо му свети доста силничко и той къси-дълги........... и изведнъж този кат се засили към него и го заби в банкета оказа се една 8-10метрова лимузина.......... хубаво че не го растреляха.....
      Айде весело посрещане на новата година.
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #33
        Аз съм по демократичен към ксеноните и съм склонен да преглътна известно заслепяване, има си известни начини да не ти оказва това голямо влияние, все пак не караме постоянно по магистрали и вероятноста да накаканижеш някоя каруца, или нещо отстрани на пътя е много голяма.....

        ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Навремето когато бяхме млади, едно приятелче беше сложил на ладата 100ватови крушки, направо режеше багажници......... И така веднъж утиваме към Асенов град и един нещо му свети доста силничко и той къси-дълги........... и изведнъж този кат се засили към него и го заби в банкета оказа се една 8-10метрова лимузина.....
        И аз имам едно аверче дето редовно кара с 6-7 милиметрови съчми на чалъм до дясната ръка, заслепи ли го някой брутално, отваря джама, шепа съчми в тоя насреща, ако ще и гранатомет да имат, нищо не може да се направи......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Aбе то така ама, ако си представим как някой дедо е забравил на ладичката дългите, случва се, и аз съм забравял че съм на дълги, дай със сачми по дедото и да се утрепе човека. Не става така, трябва просто да има контрол над това, трябва КАТ да спират и да проверяват.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #35
            Е и аз казвам че не става така, ама чиляка така си е решил.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
              има решение за всичко стига всеки да си има малко мозък в главата и да помисли и за насрещния а не само за себе си.Варианти има като лупи за вграждане в рефлекторни фаровеhttp://xenonpower.bulboard.com/vt110.html или може направо нови фарове с лупи което е по скъпия вариант но всеки сам си решава.Аз съм решил да си сложа на дългите(защото така или инъче не ги ползвам късите са достатъчни) едни електрожени 12000к и насреща дойде ли някой модерен с ксенонче дето да ти вади очите бам дългите и да бяга да играй друго решение нема всеки има възможност да отдели по някой лев за ксенон а за едни лупи няма така ли.Моите струват 50лв макар да не са от тип за вграждане аз ги направих и всичко си им работи ,просто треби малко повече старание и време
              Колега, би ли обяснил малко по-подробно как става трансформацията на рефлекторни фарове към такива с лупи. Че и на мен от доста време ми се иска да направя нещо такова, че така не е работа.
              Как се монтират лупите? Отаваря ли се стъклото /пластмасата/? Как се наглася и регулира самата лупа?
              И наче за 200 лв си заслужава определено
              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

              Comment


              • #37
                Само да вметна, че няма нищо общо при монтажа на ксенон с типа на фара - рефлекторен или рефракторен. Има предостатъчно фабрични ксенони на рефлекторни фарове...
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                  Колега, би ли обяснил малко по-подробно как става трансформацията на рефлекторни фарове към такива с лупи. Че и на мен от доста време ми се иска да направя нещо такова, че така не е работа.
                  Как се монтират лупите? Отаваря ли се стъклото /пластмасата/? Как се наглася и регулира самата лупа?
                  И наче за 200 лв си заслужава определено
                  Играчка си е
                  http://www.youtube.com/watch?v=S1umAEkQV20
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #39
                    Такива варианти и аз ги гледах и верно си е яко играчка. Те преправят основно фара и присаждат някакви лупи.
                    Но тези, които колегата ги е дал като линк, като че ли са направени по-универсални и за по-лесен монтаж /поне се надявам/. Не можах да намеря клипче или описание как точно се монтират тези универсалните.
                    FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                    LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                    ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                    LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от nishtodrygo Покажи съобщение
                      по терсене от тва някой да ти кара пред теб с стопове за мъгла няма
                      Аз на такива им карам на дълги отзад докато ги изгасят и после , обикновенно се опитват за малко да ме настигнат и се отказват, що ли?

                      Аз видях на колегата монтираните лупи, абе не съм толкова очарован колкото очаквах, но мисля че ще вършат работа.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #41
                        Добре да попитам, за какво са ви тези лупи. На няколко коли наблюденията ми са че с тях не свети по-добре от мойте фарове на белисимата. И определено си засляпяват също толкова. Е за какво да си загрозявам фаровете. По деобре едни фароде Дей лайт да сложа!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #42
                          е точно заради такива заслепявания са лупите.Не светят по силно отколкото без тях но поне сега срязват лъча светлина и не заслепявам насреща движещия се което си е от огромно значение
                          156 1,9JTD 2000

                          Comment


                          • #43
                            Моите извинения колега, но с лупа регулирани фарове на 100% си заслепяват яко, но тоя мой авер не му давам да кара зад мен никога, щото си е***о майката! Твърди се че лупата насочва снопа от светлина по добре, няма разсейване на светлината, съответно свети по-добре, но уви само на приказки се получава май, щото съм го сравнявал това с доста коли!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              Моите извинения колега, но с лупа регулирани фарове на 100% си заслепяват яко, но тоя мой авер не му давам да кара зад мен никога, щото си е***о майката! Твърди се че лупата насочва снопа от светлина по добре, няма разсейване на светлината, съответно свети по-добре, но уви само на приказки се получава май, щото съм го сравнявал това с доста коли!
                              Въобще не си прав колега. Не случайно заводските фарове с ксенон задължително са с лупи.
                              Явно на твоя приятел не са настроени както трябва /и заводските като са вдигнати нагоре могат да ти изкарат очите. Целия сноп светлина ти се насочва директно в очите/.
                              Когато карам зад някой /аз съм с ксенон/ основният сноп светлина е до ръба на багажника, но има и светлина, която отива и по-нагоре и точно тази разсеяна светлина пречи на отсрещните. Просто светлината от ксеноновите крушки е доста по-силна от обикновенната. И нашите фарове на са предвидени за тази силна светлина. На ГТА заводския ксенон е с лупи.
                              Лупите "режат" светлината като с нож. И над линията на светлинния сноп няма нищо, за разлика от обикновенния рефлектор.
                              FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                              LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                              LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                              ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                              LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                                Въобще не си прав колега. Не случайно заводските фарове с ксенон задължително са с лупи.
                                Явно на твоя приятел не са настроени както трябва /и заводските като са вдигнати нагоре могат да ти изкарат очите. Целия сноп светлина ти се насочва директно в очите/.
                                Когато карам зад някой /аз съм с ксенон/ основният сноп светлина е до ръба на багажника, но има и светлина, която отива и по-нагоре и точно тази разсеяна светлина пречи на отсрещните. Просто светлината от ксеноновите крушки е доста по-силна от обикновенната. И нашите фарове на са предвидени за тази силна светлина. На ГТА заводския ксенон е с лупи.
                                Лупите "режат" светлината като с нож. И над линията на светлинния сноп няма нищо, за разлика от обикновенния рефлектор.
                                Колега, има фабрични ксенони без лупи. Но! Заводските фарове са смятани така, че да не заслепяват. Докато допълнително монтираните "ксенони тип Н7" (и другите подобни) променят разстоянието до рефлектора, оттам и линията на осветеност... Резултат - заслепяване. Проста физика (оптика).

                                Comment

                                Working...
                                X